jom detoks parasit

Apa tu detoks parasit? Mesti ramai yang tertanya-tanya kan. Sebenarnya kita buat detoks ni tujuannya untuk buang segala toksin di dalam badan. Tapi yang istimewanya nya detoks parasit ni ia khusus untuk singkirkan parasit di dalam badan kita. Bukan setakat parasit je tapi dengan telur sarangnya sekali. Haa bestkan. Jangan bagi peluang langsung kat parasit ni.

Parasit ni dia membiak dengan cara menghisap nutrien dari badan kita dan meninggalkan toksin kepada kita. Jahatkan parasit ni. Ibarat seperti ambil yang elok, yang sampah tinggal kat kita. Parasit ni menghalang kita untuk mendapatkan khasiat daripada makanan yang kita makan. Tak hairan la kalau badan kita susah sangat nak naik atau bertambah sebab asyik kena curi dengan si parasit ni je.

Jangan tak tahu, ada kes yang paling teruk parasit ni boleh masuk hingga ke tisu dan organ badan kita. Serangan parasit ni adalah sejenis penyakit yang tersembunyi dan tanda serangannya hampir sama dengan simptom penyakit lain hingga sukar kita nak pastikan kewujudannya. Parasit ni ia boleh berada di mana-mana sahaja dalam organ badan kita. Ngerikan.

Jenis-jenis Parasit Yang Menumpang Di Dalam Badan Kita

#1. Cacing kerawit atau Pinworms

Hidup di dalam usus dan paru-paru. Ia bertelur pada waktu malam di sekitar dubur.

#2. Cacing gelang atau Roundworms/Ascaris

Hidup di dalam perut, otak, hati dan usus. Ia masuk melalui makanan tercemar

#3. Cacing tambang atau Hookworms

Hidup di dalam paru-paru dan usus melalui iar yang tercemar. Telurnya boleh mengeram hingga 10 tahun.

#4. Cacing pita atau Tapeworms

Hidup di dalam saluran lower intestinal tract melalui pengambilan makanan separa masak seperti ikan dan daging

#5. Acanthamoeba

Ia masuk melalui lensa atau contact lens yang di cuci dengan tangan yang tak bersih.

 

Rasa tak sanggup nak bayangkan bela parasit ni dalam tubuh. Kalau dibiarkan mahu berpuluh-puluh tahun kat dalam badan kita ni. Apapun aspek kebersihan sangat lah penting untuk mengelak dari serangan parasit ni. Jom kita singkirkan parasit.

time to detox

Cara terbaik untuk singkirkan segera parasit dalam badan kita ialah dengan detoks parasit. Banyak tanda awal yang kita perlu ambil tahu jika badan kita telah di jangkiti parasit ni, parasit memberi kesan buruk kepada kesihatan kita dan kebiasaannya ia tidak dikaitkan sebagai penyakit yang berkaitan dengan parasit kerana simptomnya sama seperti simptom penyakit-penyakit lain. Parasit ni tersangat la licik untuk  dikenalpasti. Ketahui lebih lanjut tanda atau simptom bawaan parasit dalam perkongsian seterusnya.

Berminat untuk detoks parasit dan ingin rasai sendiri. Pasti anda tersenyum lebar hasil positif kesan selepas membuat detoks ni. Hubungi segera untuk saya bantu dan sertai Channel Detok Parasit Club segera.

channel detoks parasit

Jika nak tambah berat badan jom singkirkan parasit dulu dengan vitamin semulajadi. Halang parasit ni dulu sebelum ia ambil nutrien-nutrien penting yang badan kita perlukan.

Jika berminat dengan set detoks parasit dalam membantu menjayakan misi tambah berat badan anda. Jangan lengahkan masa ye dan jangan segan untuk saya bantu masalah anda.

 

“Tiada Jalan Pintas Untuk Sihat” 

:: Apa Yang Kita Makan Hari Ini Akan Menentukan Kesihatan Kita 10 Tahun Akan Datang ::

Untuk dapatkan info lanjut mengenai masalah atau produk seperti di atas serta konsultasi eksklusif khas untuk anda, sila hubungi saya segera:

Hadyla Rose
Shaklee Independent Distributor
C.O.D Kawasan Puchong & Postage Seluruh Malaysia

Call | SMS | Whatsapp:
012 – 339 8734

SID No.:
910071

Email:
hadylarose@diarinutrisi.com

nutrisi untuk talasemia

 

 

Jom Singkirkan Parasit dengan Detoks Parasit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge