Macam-macam persoalan timbul kat kepala kan? Fikiran pun dah tak menentu, emosi pun mula lah tak stabil. Saat genting macam ni memang sokongan keluarga yang tak berbelah bagi sangat-sangat diperlukan.

Tapi cuak jugak kan?
Nak tanya doktor tentang kanser ni. Lagi-lagi soalan macam ni

Doktor, saya ada peluang tak untuk pulih sepenuhnya daripada kanser ni?
Tiba-tiba Doktor jawab, MAAF, TIADA….mau terduduk! takut kan?

Sama juga dengan kisah wanita ni…pejuang kanser yang sangat positif dan kuat.
Selepas je rawatan kimoterapi, beliau mengambil suplemen Shaklee sebagai ikhtiar untuk ‘boost up’ balik sistem imuniti badan beliau dengan NUTRIFERON, VITALEA, OSTEMATRIX & SR VITA C….

Kemudian beliau mula mengambil VIVIX (RESVERATROL) selama 6 bulan sebelum beliau membuat pemeriksaan untuk temujanji seterusnya

.
Nak tau keputusan pemeriksaan ujian darah beliau….??
CLEAR!

Memang terbukti RESVERATROL yang tinggi antioksidan dalam VIVIX ni boleh membantu sel-sel kanser dari mengganas lagi..

Vivix ni juga bantu jauh hingga ke sel-sel DNA yg rosak tu…serta bantu bina balik sel2 baru kita yg lebih sihat

Untuk testimoni lengkap baca sini…

image

Ikuti juga kisah benar pengidap pulih dari kanser servik dan perjalanan kehamilan beliau…

Mengapa Vivix ?

Mengikut penyelidikan lanjut yang di jalankan di Austria, resveratrol juga turut mampu menyekat sel kanser untuk merebak ke dalam tulang pada kadar 30% hingga 71%. Selain itu, resveratrol dan poliphenol yang terkandung di dalam vivix turut melindungi DNA sel, melawan radikal bebas dan anti inflamasi

image

“Tiada Jalan Pintas Untuk Sihat” 

:: Apa Yang Kita Makan Hari Ini Akan Menentukan Kesihatan Kita 10 Tahun Akan Datang ::

Untuk dapatkan info lanjut mengenai masalah atau produk seperti di atas serta konsultasi eksklusif khas untuk anda, sila hubungi saya segera:

Hadyla Rose
Shaklee Independent Distributor
C.O.D Kawasan Puchong & Postage Seluruh Malaysia

Call | SMS | Whatsapp:
012 – 339 8734

SID No.:
910071

Email:
hadylarose@diarinutrisi.com

nutrisi untuk talasemia

Kisah Benar: Pesakit Pulih Dari Kanser Dengan Keajaiban Resveratrol

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge